Waarom
-
mediarte wil dat elk individu met de noodzakelijke competenties kan instromen in onze sector
-
mediarte wil dat elk individu, in de lijn met de persoonlijke en professionele ambities, competent is en blijft in onze steeds evoluerende sector
-
mediarte wil dat elke individu en elke onderneming in onze sector zich bewust is van en zich gedraagt naar de bestaande wet- en regelgeving
-
mediarte wil dat geen enkel individu werkzaam in onze sector uitvalt door de gevolgen van arbeidsgerelateerde mentale aandoeningen
Wie
Duidelijke profilering:
-
ondernemingsniveau: recruiter, HR-verantwoordelijke, zaakvoerder
-
individu student, starter, stromer, doorstromer, uitstromer, a-typisch profiel, zelfstandige en artiest.
Hoe
mediarte wil aan de hand van een strategische aanpak via diverse acties de doelgroep bereiken, hun vertrouwen winnen en hen tot actie aanzetten en zal hiertoe de nodige partnerschappen aangaan.
-
bepaling middelen (mensen, tijd, budget, partners)
-
KPI’s, 360°, 5%, long & short tail
-
website, sociale media kanalen, e-mailing
-
flyers, magazine, startersgids, video’s
-
opleidingen, infosessessies, speeddates, mediacafés,...
Wat
lopende zaken
instroom
-
talentprofielen / update 2019
-
database vacatures
-
overleg Hoger Onderwijs
-
STEM
-
mediastages + speeddates
-
mediaguidance
competentiemanagement
-
opleidingsdatabase
-
opleidingspremies (via mediacademie)
-
opleidingen, workshops, events, new ways of learning
legal
-
first point of contact arbeidsvoorwaarden
-
functie- en competentiebeschrijvingen
-
SWT
-
sectorfoto
nieuw in 2019
thematische aanpak, 360°
-
geformatteerd (5 content-items, mediacafé, opleidingen)
-
instroom (maart-mei), Startersgids (update)
-
psycho-sociale risico’s / mediasensor heractivatie (maart-juni)
-
safety (september-oktober)
-
competentie-ontwikkeling (oktober-december), lancering Learning Database System
mediartist
-
voor Brusselse werkzoekenden die in artistieke sector willen werken
-
informatie, begeleiding en netwerken