Skip to main content

Vinger aan de pols met de mediasensor-enquête

Vinger aan de pols met de mediasensor-enquête

Opkomen voor jezelf, hoe doe je dat?
Wel, om te beginnen kunnen de 4.200 professionals die zich hebben aangemeld om deel te nemen aan de mediasensor-enquête, hun ervaringen delen wat betreft de psychosociale risico’s in onze sector.

In aanloop van de lancering van deze enquête heeft het mediarte team al redelijk wat reacties, getuigenissen en zelfs aanklachten gehoord die misschien een voorbode zijn van de resultaten die in september bekend gemaakt worden. Zal de nood tot recuperatie, maar ook het engagement en het enthousiasme om in onze sector te werken toch nog even hoog zijn als in 2016? Na de zomer zullen we meer weten.

Vinger aan de pols met de mediasensor-enquête

Wat het resultaat ook mag zijn, een duurzame carrière uitbouwen start met zorg te dragen voor jezelf. Door zorg te dragen voor jezelf werk je mee aan een sector waarin we duurzame loopbanen kunnen uitbouwen. Een geitenwollensokken- redenering? Neen, wat mij betreft niet, het is een (nieuwe) standaard die moet gezet worden. Onze sector groeit en bloeit, sommige van onze televisie en digitale producties krijgen internationaal ontzettend veel bijval en dienen als stimulans voor anderen om eenzelfde kwaliteit af te leveren. Dat houden we enkel vol door zorg te dragen voor de kwaliteit van het eindproduct én van de makers.

Jan Vermoesen, directeur mediarte

  • Tot 7 juni 2019 blijft de online vragenlijst actief. Indien je inschreef of jouw werkgever de onderneming registreerde, maar je nog geen mail ontving met jouw persoonlijke link, neem een kijkje in je spam folder en/of verwittig ons op info@mediarte.be. (Medialaan medewerkers krijgen hun persoonlijke link toegestuurd op 24 mei)  

lees meer over de mediasensor enquête 2019

de analyse van de resultaten van de vorige mediasensor enquête vind je hier


Ook interessant voor jou