#contentunderpressure

Hoewel werkdruk vaak verband houdt met lange werkuren en strakke deadlines, heeft emotionele belasting op het werk altijd met interactie te maken. Wanneer je op of door je werk vaak wordt geconfronteerd met beladen onderwerpen of situaties, kun je overbelast raken. Dus als je werkt in de media –die inhoudelijk meestal op de emotie spelen- is het belangrijk om te zorgen dat je zelf niet onderuit gaat.

mediarte.be sprak met Annick Ruyts, Robin Ibens en Daniel Demoustier over de valkuilen en hoe zij zelf omgaan met emotionele belasting.

 

Bekijk hier de video van onze campagne rond werkdruk: Chris Van den Abeele en Luk Dewulf over het belang van communicatie rond burn-out
 
Bekijk hier de video van onze campagne rond autonomie: Tim Van Aelst over creatieve onafhankelijkheid
 
Bekijk hier de video van onze campagne rond afwisseling: Roos Van Acker, Erik Gordts en David Ottenburgh over afwisseling, flexibiliteit en duurzame loopbanen in de media   

Bekijk hier de video van onze campagne rond ondersteuning door leidinggevenden: Kurt Loyens over leidinggeven aan creatieve teams

 

#contentunderpressure

“CAUTION: content under pressure” verwijst zowel naar de kwaliteit van audiovisuele producties als naar het welzijn van de mensen die er met hart en ziel aan werken.

Spot jij ergens onze stickers of balletjes? Neem een foto en plaats deze op onze Facebook-pagina of op Twitter met de hashtag #contentunderpressure.



Met de steun van de Vlaamse Overheid & ESF