“Het is het eindresultaat dat telt”

De kunst van het managen ligt voor een deel in het aannemen van de juiste mensen. Medewerkers die goed zijn in wat ze doen en die zelf beslissingen durven nemen, managen namelijk voor een groot deel zichzelf. Bij creatieve teams kan de nodige isolatie echter ook geen kwaad, want zorgen over marketing of budgetten zijn nu eenmaal niet bevorderlijk voor de creativiteit.

Op de set van ‘Wat mannen willen’, het regiedebuut van Filip Peeters, sprak mediarte.be met Kurt Loyens -art director en production designer- over leidinggeven aan creatieve teams.

Bekijk hier de video van onze campagne rond werkdruk: Chris Van den Abeele en Luk Dewulf over het belang van communicatie rond burn-out
 
Bekijk hier de video van onze campagne rond emotionele belasting: Annick Ruyts, Robin Ibens en Daniel Demoustier over de valkuilen van emotionele belasting op je werk
 
Bekijk hier de video van onze campagne rond autonomie: Tim Van Aelst over creatieve onafhankelijkheid
 
Bekijk hier de video van onze campagne rond afwisseling: Roos Van Acker, Erik Gordts en David Ottenburgh over afwisseling, flexibiliteit en duurzame loopbanen in de media      

Met de steun van de Vlaamse Overheid & ESF